Biuletyn Informacji Publicznej

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie poszukuje kandydata na stanowisko ds. koordynacji, wdrażania i realizacji projektów w ROPS w Lublinie – 0,5 etatu (stanowisko ds. zamówień publicznych w projekcie „Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo – wychowawczych”).

Jednostka ogłaszająca
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie ul.Tomasza Zana 38 20-601 Lublin
Data ogłoszenia
2014-09-03
Termin składania dokumentów
2014-09-17
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe – preferowane prawnicze,
Wymagania związane ze stanowiskiem
co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym przygotowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie formalno – prawnym, doświadczenie w realizacji projektów o charakterze inwestycyjnym, znajomość procedur ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i wydanych do tej ustawy aktów wykonawczych prawa polskiego i unijnego, biegła znajomość obsługi komputera. Wymagania dodatkowe: znajomość mechanizmów Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy, w tym dokumentów programowych i wytycznych, znajomość zasad realizacji projektów finansowanych ze środków UE i innych.
Zakres obowiązków
1. Analiza budżetu projektu pod względem stosowania Prawa zamówień publicznych tj. określenie przedmiotu zamówienia, szacunkowej wartości zamówienia, pozycji w budżecie, trybu zamówienia wraz z uzasadnieniem. 2. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnoprawnym. 3. Udzielanie porad i opinii w zakresie obowiązków Zleceniodawcy związanych z przedmiotem i wartością zamówienia. 4. Przygotowanie pełnej dokumentacji m.in. sporządzanie umów o zamówienie publiczne, opracowanie wzorów dokumentacji stosowanych w zakresie zamówień publicznych, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówień, zapytań ofertowych itp. 5. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi i dostawy związane z realizacją projektu, w tym zamówień poniżej 30.000 euro. Postępowania muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Weryfikacja ex-ante postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez beneficjentów końcowych projektu. 7. Weryfikacja dokumentacji sprawozdawczej beneficjentów końcowych projektu w zakresie zamówień publicznych. 8. Nadzorowanie poprawności realizowanych procedur przetargowych. 9. Prowadzenie na potrzeby beneficjentów końcowych projektu, konsultacji mailowych w zakresie właściwego zaplanowania procedur przetargowych w projektach inwestycyjno-szkoleniowych. 10. Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie kontroli postępowań w projektach. 11. Archiwizacja dokumentów związanych ze stanowiskiem.
Wymagane dokumenty
kopia dowodu osobistego, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe, życiorys i list motywacyjny, kwestionariusz osobowy. Kopie innych dokumentów i oświadczenia: kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, opinia o kandydacie z poprzedniego okresu zatrudnienia w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Lublinie, w przypadku jego wcześniejszego zatrudnienia w tej jednostce, kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, wymiar czasu pracy: 0,5 etatu, miejsce świadczenia pracy: siedziba Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie, ul. Zana 38, możliwe są również wyjazdy służbowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Lublinie w sierpniu 2014 r. w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był większy niż 6%.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą /Decyduje data wpływu do Ośrodka/ w terminie do: 17-09-2014 r. pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Sekretariat, pok. 914-5, IX p. ul. Zana 38 20 – 601 Lublin z dopiskiem "Oferta pracy – ZP" Aplikacje które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Oddziale Kadrowo – Administracyjnym Ośrodka w ciągu dwóch tygodni po zakończeniu naboru. Po upływie w/w terminu dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone. Informacja o terminie i miejscu kolejnych etapów konkursu oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.rops.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Lublinie przy ul. Zana 38 (IX piętro).
Uwagi
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone następującą klauzulą oraz własnoręcznym podpisem: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Lublinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.)”.
Załączniki
  • pdf pobrano: 5 razy
  • PDF pobrano: 3 razy
  • pdf pobrano: 40 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aleksandra Warmińska
    Dodano do BIP dnia 03-09-2014 13:17:02